Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

ΠΑΠΑΛΑ!


Τελειωσαμε, μικρα μου. (...να που παει το "παπαλα"). Τωρα πια, ειμαστε μεγαλυτερο και καλυτερο ιντερνετικο ραδιοφωνο, και γι αυτο το ανοιγμα (απεριοριστος αριθμος χρηστων, καθολου buffering πια) και την ποιοτητα του ηχου μας, λεμε "ευχαριστω" στο http://www.live.gr/ που φερνει ολα τα ελληνικα ραδιοφωνα στους τελικους αποδεκτες. Μετραμε ηδη μεγαλο αριθμο ταυτοχρονων ακροατων και μπορουμε τωρα να αφιερωσουμε τον χρονο μας στο Goldtv.gr., που σε δεκα μερες το πολυ θα ειναι στον αερα, οχι με πληρες υλικο αλλα με καπου 100 χορταστικες ωρες nostalgia TV μεσα απο πανισχυρους servers στην Αγγλια. Οσο για τη φορμα εγγραφης μελους, την εχουμε βγαλει για λιγες μερες, μεχρι να τακτοποιησουμε τις καπου 3,600 αιτησεις που πηραμε.

17 σχόλια:

  1. Καθόλου panic, απλώς έξαψη, λαχτάρα και χαρά για όλα τα καλά που έρχονται !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θυμάμαι με τι codec εκπέμπατε πριν, πάντως τώρα με wma2 64kbps υπάρχει απίστευτα ενοχλητιή παραμόρφωση στις υψηλές συχνότητες και δεν στρώνει με equalizer.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιδεα σας ειναι. Εκπεμπαμε και εκπεμπουμε με 64kbps και στις δικες μας αναλυσεις ειμαστε 30% καλυτεροι απο πριν. Τιποτα δεν αλλαξε στα codecs, αλλωστε η live.gr κανει streaming σε ολα τα ελληνικα ραδιοφωνα και εχει 30,000 ταυτοχρονους χρηστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι αλλάξατε τότε και είσαστε 30% καλύτεροι από πριν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλλα servers, αλλο streaming, χιλιαδεσ ταυτοχρονοι χρηστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με την GoldTv σε τι σταδιο βρισκομαστε.. ?? :D
    Ελπιζω τον Σεπτεμβρη η Οmega Entertainment να ολοκληρώσει τα ιντερνετικα ραδιοτηλεοπτικά μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι,chief, αλλά χωρίς κωδικούς οι νέοι ακροατές
    θα μπορούν να διαβάζουν και να γράφουν στο blog;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αποτελέσματα των δικών μου μετρήσεων με υπερσύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή:

    Όταν έβαζα το... βελάκι πριν τη μετακόμιση έλεγε
    " αναπαραγωγή με ταχύτητα 64 kbps".
    Το ίδιο λέει και τώρα!

    Όσον αφορά αναλύσεις στις οποίες προέβην με τα ... ίδια τα αυτιά μου,
    ο ήχος πια μου φαίνεται πιο "ζωντανός"!
    Νιώθω καλυμμένη.

    Είναι πολλή η χαρά το radio gold να εξελίσσεται, να αναπτύσσεται και να θεριεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mast καλημέρα έχω σοβαρό πρόβλημα έχω το htc και μπαίνω στο live24 αλλά δεν ανοίγει να ακούω ενώ στην κεντρική σελίδα μας σε ακούω μήπως θα πρέπει να πατήσω π.χ radiogoldlive24.gr για να ακούω .Περιμένω αγωνιωδώς απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν χρειαζεται να πηγαινεις μεσω του live.gr, μπορεις να ακους κανονικα απο το www.radiogold.gr η www.radiogold.com οπως παντα. Τιποτα δεν αλλαξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mast να εισαι καλά ευχαριστώ αυτό είναι άμεση ενημέρωση είσαι ΜΑΚΡΑΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ και εμεις πάντα διπλα σου σε ότι και να κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mast καλημέρα και σε όλους γενικά μην νομίζετε ότι έχω χαθεί(σκασίλα σας βασικά) αλλά η αρρώστια του radiogold μου έχει στοιχίσει σε κινητά και σε laptop αρκετά μπικικίνια και ακούω από παντού και πάντα .Τώρα τελευταία βρήκα και την goldtv και ακούω βλέπω γενικά στο 24ωρο τις 25ωρες ακούω και βλέπω gold είναι ανίατη αρρώστια αλλά μου αρέσει γιατί είμαστε μακράν όλων των άλλων .Φιλιά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mast καλημέρα.Θέλω την βοήθεια ου ειδικού .Έχουμε με τον υιό μου τον Νικόλα δυο κινητά htc και όατν βάζουμε να συνδεθούμε μας βγάζει άγνωστο σφάλμα (08Χ0072746)και δεν συνδέεται ενώ στο pc σε ακούω. Δώσε τα φώτα σου ή αλλιώς να αλλάξω κινητά .Θα περιμένω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν εχω ιδεα πως ειναι σεταρισμενα τα κινητα για να "ακουνε" ηχο απο το ιντερνετ. Ισως επειδη εχουμε αλλαξει streaming να πρεπει να αλλαξεις κι εσυ τα αναλογα settings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mast απλά πατάω το windows media player και ακούω αλλά έφταιγε η σύνδεση τελικά .Ευχαριστώ για όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mast καλησπέρα. θα ήθελα εάν φυσικά γίνεται και με όλο το θάρρος, αλλά ακούω από το 1985 σε δισκάκι που έχω το εξής τραγούδι των WATERS BOYS (DON'T BANG THE DRUM )και θα ήθελα να παίζει στο ραδιόφωνό μου φυσικά εάν συμφωνείτε και εσείς, έχει καταπληκτική εισαγωγή και γενικά είναι φοβερό. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή