Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΕΛΟΣ


Ειναι η τελευταια φορα που αναρτω προσωπικη αλληλογραφια. Το blog ειναι κοινης χρησης και οσα αναρτωνται πρεπει (α) να εχουν σχεση με το αντικειμενο του blog (β) να ενημερωνουν η απλως να ψυχαγωγουν και τους αλλους. Μερικοι απο σας το παρανοησατε και το χρησιμοποιειτε για ανταλλαγη μηνυματων που εμας τους υπολοιπους μας αφηνουν ψυχρα αδιαφορους. Επομενως, λατρεμενοι και λατρεμενες μου, ανταλλαξτε τα προσωπικα σας μηνυματα με email η, απλως, get a room.

4 σχόλια:

  1. Αγαπημένε μας Μαστ,
    το γνωστικό μου αντικείμενο καθώς και η απασχόλησή μου ελάχιστα έχουν να κάνουν με τους υπολογιστές.
    Το radio gold είναι το μόνο που στάθηκε ικανό να με τραβήξει μέσα στον κόσμο του internet.
    Από μεγάλο ενθουσιασμό, λόγω ιδιοσυγκρασίας και απειρίας, παρασύρθηκα σε μια πιο προσωπική επικοινωνία και παρέσυρα και τους φίλους μου!
    Το διαδίκτυο μου φαίνεται ένα μέρος αχανές και αγεωγράφητο..
    Το radio gold αποτελεί την πυξίδα για μένα. :)
    Σε ευχαριστώ πραγματικά που ξαναεξήγησες το θέμα καθαρά ακόμα και για βραδυφλεγείς όπως εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. *** PRIVATE MESSAGE NIKOS MAST ***

    Νίκο καλημέρα,

    Στο θέμα των ραδιοφωνικών σταθμών της Αθήνας η νέα εξέλιγη είναι ότι κλείνει σήμερα και ο CITY 99.5 της Γιάννας. Και ακολουθούν και άλλοι σταθμοί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγγνώμη που επανέρχομαι αλλά το προηγούμενο μήνυμα (για τον city) ήταν για τον Νίκο προσωπικό όχι για δημοσίευση είναι και εκτός θέματος όπου έγινε το post. Εξάλλου δεν υπάρχει η αντίστοιχη θεματική ενότητα.

    ;)

    Φιλικά,
    Τάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή